Valkyria Revolution Special Ragnite: Spinning Squall+
Special Issue van uitrusting voor de Anti-Valkyria Squad. Het team ontvangt Speciale Ragnite: Spinning Squall+. Spreek nadat je dit hebt gedownload met de commissaris in Vanargand HQ om het te ontvangen onder "Special Issue" in het menu.