Valkyria Revolution Special Ragnite: Shine Caliber+
Special Issue van uitrusting voor de Anti-Valkyria Squad. Het team ontvangt Special Ragnite: Shine Caliber+. Spreek nadat je dit hebt gedownload met de commissaris in Vanargand HQ om het te ontvangen onder "Special Issue" in het menu.