Valkyria Revolution Scenario: The Traitors' Daily Lives
Een verhaal dat dieper ingaat op de relatie tussen Amleth en de Traitors. Deze gebeurtenis is een geschreven fragment dat in Bernards "Notebook" bekeken kan worden nadat hoofdstuk 3 van het hoofdverhaal van het spel is voltooid.