Valkyria Revolution Scenario: The Soloist of the Battlefield
Een verhaal over de Valkyria met de rode ogen en het conflict dat binnenin haar woedt. Deze gebeurtenis is een geschreven fragment dat in Bernards "Notebook" bekeken kan worden nadat hoofdstuk 9 van het hoofdverhaal van het spel is voltooid.