Valkyria Revolution Scenario: Can't Stop Falling in Love
Een verhaal dat dieper ingaat op het dagelijkse leven van Amleth en de Circle of Five. Deze gebeurtenis is een geschreven fragment dat in Bernards ""Notebook"" bekeken kan worden nadat hoofdstuk 3 van het hoofdverhaal van het spel is voltooid.