Urban Trial Tricky Deluxe Edition
Oké dan! Urban Trial Tricky Deluxe Edition is er! Nu kun je helemaal jezelf zijn terwijl je de urban jungle verkent. Met dit complete pakket motorstunts, stijl en extreme levels zul je niet meer te stoppen zijn! BELANGRIJKE KENMERKEN: Vermakelijke luchtige casual gameplay Maffe mix van trucs, platformgameplay en racen Geweldige trucs om te combineren in talloze combo's Supervloeiende ervaring 3 singleplayerspeltypes Meer dan 30 levels en extra uitdagingen Te gekke aanpassingsopties Klassementen om in te domineren Oneindige gameplay Meer vrijheid, meer plezier, in beide richtingen rijden. Urban Trial Tricky Deluxe Edition bevat zes te gekke extra aanpassingsopties, elk met een nieuwe skin voor je coureur, een unieke speciale truc en bijpassend lakwerk voor je crossmotor.