Uniform: White Tuxedo
Pre-orders van METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER bevatten de volgende bonuscontent: Bonuscontent ・Uniform: White Tuxedo *Deze content kun je ook verdienen door voortgang te maken in de game.