Unheard - Voices of Crime Edition
De Unheard – Voices of Crime Edition bevat het originele Unheard-spel, een innovatieve ervaring waarin spelers als akoestisch rechercheurs misdaden onderzoeken met een nieuw, auraal apparaat waarmee ze stemmen uit het verleden kunnen horen. Aan de hand van die stemmen identificeren ze verdachten en lossen ze de mysteries op. Wat is de connectie tussen op het eerste gezicht afzonderlijke zaken? Deze editie bevat eveneens de zaak 'The Lethal Script', waarbij de rechercheurs een moordzaak in de filmwereld onderzoeken in het Peak Hotel. Zet je koptelefoon op en reis terug in de tijd. Gebruik de stemmen die je hoort om terug te keren naar plaatsen delict en spoor alle betrokkenen op om de zaken op te lossen. Maar waar komen de stemmen vandaan? Kun je wel geloven wat je hoort? En wat is de geheimzinnige band tussen al deze losse zaken? Een unieke beleving van het oplossen van misdaad Ontdek de waarheid verstopt in de stemmen uit het verleden. Ga terug in de tijd en gebruik je apparaat om mee te luisteren met gesprekken van misdaadlocaties uit het verleden. Elke aanwijzing, elke daad en elk motief wordt in audiovorm gepresenteerd. In plaats van een personage te besturen, beluister je gesprekken en volg je naarmate het verhaal zich ontwikkelt. Gebruik de informatie die je hoort om stemmen een naam te geven en ontdek hoe alles (en iedereen) met elkaar verband houdt. Kun jij de waarheid achterhalen? Verhalend mysteriespel met open einde Verken het verhaal en ontrafel de puzzel op jouw manier! Verwacht niet zomaar een berg aanwijzingen te krijgen. In plaats daarvan beluister en observeer je de gebeurtenissen terwijl ze plaatsvinden. Iedereen kan de dader zijn; belangrijke aanwijzingen kunnen op elk moment worden onthuld; het verhaal van elk personage kan ergens samenkomen met dat van een ander. JIJ bent de redacteur: jij bepaalt de volgorde van het verhaal!