Two Point Hospital: Retro Items Pack
Zet de klok terug met een heerlijke verzameling van 26 nieuwe retro en klassieke voorwerpen om in je ziekenhuis te plaatsen. Spoel de tijd terug met magneetbanden en de bandrecorder of laat patiënten hun foute jeugd opnieuw beleven met de flipperkast. De meer flamboyante mensen zullen neerstrijken in de Peacock-stoel. Wil je graag bewijzen dat je gezonder en sterker bent dan al die zieke patiënten in je ziekenhuis? Speel de klassiekers (voordat ze op akelige wijze modern werden geruïneerd) met de ouderwetse Jukebox. Of voel je de enige echte kapper door in het licht van de Hypno-Pole te staan. De voorloper van de selfierevolutie? Poseer als een superster in de Vanity Chamber. En dan is er de Charity Dog, een brave jongen.