Two Point Hospital: Retro Items Pack
Zet de klok terug met een heerlijke verzameling van 26 nieuwe retro en klassieke voorwerpen om in je ziekenhuis te plaatsen. Ga terug in de tijd met de Reel-to-Reel of laat patiënten hun jeugd opnieuw beleven met de Pinball Machine. De flamboyantere mensen zullen neerstrijken in de Peacock Chair. Wil je graag bewijzen van dat je gezonder en sterker bent dan al die zieke patiënten in je ziekenhuis? Speel de klassiekers (voordat ze op akelige wijze opnieuw werden uitgevoerd) met de oude Jukebox. Of voel je de enige echte kapper door in het licht van de Hypno-Pole te staan. De voorloper van de selfierevolutie? Poseer als een superster in de Vanity Chamber. En dan is er de Charity Dog, een brave jongen.