Two Point Hospital: JUMBO Edition Upgrade
Upgrade je versie van Two Point Hospital naar de JUMBO Edition en scoor superveel nieuwe Two Point Hospital-content! Het bij fans zo favoriete Two Point Hospital is voor het eerst op console te spelen! Waag je aan een enorme selectie Two Point Hospital-content in de JUMBO Edition-upgrade en breid je ervaring uit naar nieuwe gebieden van Two Point County. Naast nieuwe ziekenhuizen heb je ook met compleet nieuwe ziektes te maken (elke nog belachelijker dan de vorige) en natuurlijk de aparte genezingsmachines die daarbij horen plus een aantal nieuwe gameplay-uitdagingen. Inbegrepen bij de JUMBO Edition-upgrade: - Two Point Hospital: Close Encounters DLC Ontrafel de mysteries van de stadjes rond Chasm 24, een geheime militaire basis die misschien wel meer te verbergen heeft. Inclusief 3 nieuwe ziekenhuizen, 11 nieuwe visuele ziektes (34 nieuwe ziektes in totaal), nieuwe gameplay, nieuwe muziek, nieuwe DJ-/omroepteksten en een hoop nieuwe items die je kunt plaatsen. - Two Point Hospital: Off the Grid DLC Zoek de natuur op! Tabitha Windsock, de burgemeester van Two Point County die altijd paraat staat, heeft rivieren en bossen weer op de kaart gezet. Ze heeft moraal, integriteit en, boven alles, een wanhopige wens om haar functie te behouden. Met nog 3 ziekenhuizen, 35 nieuwe ziektes, bakken nieuwe items en nieuwe muziek, DJ- en omroepteksten. - Het Retro Items-pack Zet de klok terug met een heerlijke verzameling van 26 nieuwe retro en klassieke voorwerpen om in je ziekenhuis te plaatsen (de meer flamboyante mensen zullen neerstrijken in de Peacock Chair). - Het Exhibition Items-pack 30 nieuwe items om in je ziekenhuis te plaatsen, van subliem tot belachelijk. Of bij nader inzien eigenlijk van belachelijk tot nog belachelijker. Van kunst voor aan de muur tot complete dinosaurusfossielen, er is voor elk wat wils. Two Point Hospital: JUMBO Edition-upgrade - Meer ziekenhuizen, meer genezingen, meer plezier!