Two Point Hospital: Exhibition Items Pack
OVER DEZE CONTENT Wat is kunst? Tuurlijk, dat zijn schilderijen en standbeelden en dat soort dingen. Maar wat is kunst nou... werkelijk? In plaats van die diepgaande discussie aan te gaan, hebben we ons antwoord samengevat met een prachtige verzameling voorwerpen. Om deze content te kunnen spelen, heb je de basisgame van Two Point Hospital nodig.