Two Point Hospital: Close Encounters
In de stad Goldpan blijven geruchten rondgaan over een buitengewone gebeurtenis. Een vuurbal die werd gezien boven de zandgebieden in het oosten van Two Point County wordt als mogelijke oorzaak beschouwd van ongebruikelijke ziektes die voor nogal wat onrust hebben gezorgd onder bewoners van deze vergeten stad. Je bent een all-round medisch expert die wel iets weet van onnatuurlijke verschijnselen en je organisatie heeft toegang tot bepaalde belangrijke locaties in de omgeving... zoals bepaalde plekken waar het publiek niet per se over hoeft te weten. De Two Point Squabbler, de beste krant in de County, wil weten wat er aan de hand is... en jij kunt ze verder helpen.