Tundra Recon-pakket
Bevat de Tundra Recon Suit en de Aegis VII Survivalist.Tundra Recon Suit: Dit pak (dat werd gedragen door vroege expeditieteams op Tau Volantis) is gewoven met op paraffine gebaseerde nanotechvezels, waardoor de lichaamswarmte onder alle omstandigheden wordt vastgehouden.Aegis VII Survivalist: Dit wapen, dat is vernoemd naar de afgelegen planeet Aegis VII, combineert een Plasma Cutter met een Suspended Ripper. Het wapen is voorzien van een titaniumafwerking die bestand is tegen de extreemste planetaire omgevingen.Dit pakket is inbegrepen bij de Tau Volantis-overlevingskit.