TTT2 Bonus Tracks (TEKKEN TAG)
Kies uit 37 tracks uit de eerste TEKKEN TAG voor je eigen persoonlijke symfonische ervaring! Alle tracks zijn beschikbaar in de TEKKEN TUNES-modus in de game. *Deze downloadbare content bevat dezelfde gegevens als de TEKKEN TAG bonus tracks in TEKKEN TAG 2 Bonus Tracks Pack A. Let op dat je niet dezelfde bonus tracks aanschaft.