TRON RUN/r (Deluxe Bundel)
De TRON RUN/r Digital Deluxe Edition bevat de volledige basisgame en alle geplande extra content. Bestel nu en ontvang 18 extra levels, 8 extra STREAM-baanelementen, (STREAM-combinatievermenigvuldiger), 6 Light Cycles en 3 pakken voor de Core-game, een prijs in valuta uit de game, plus het immens grote OUTLANDS Pack met een alternatief gamethema, 16 extra levels en 20 nieuwe STREAM-baanelementen. Rust jezelf uit met tientallen combinaties van Cycles, pakken en power-ups en daag dan je vrienden uit voor het eindeloze STREAM-programma - hoe lang kun jij overleven? Degene die iedereen overleeft, staat bovenaan het klassement. Nieuwe muziek van Giorgio Moroder, de godfather van EDM en Raney Shockne, en remixes door Autechre, Bibio, patten, Joywave en anderen helpen je door dit verbluffende TRON-universum te komen. En net als je denkt dat je er bent, kom je erachter dat er nog veel meer is. . .