Trials Fusion: Welcome to the Abyss
Scheur diep onder het zeeniveau met het derde content pack voor Trials Fusion: Welcome to the Abyss! Mysterieuze ruïnes op de zeebodem geven het idee dat er ooit een complete beschaving was. Het is tijd om erachter te komen of er nog iets op de loer ligt! Verrijk je ervaring onderwater met: - 10 nieuwe tracks inclusief 8 Classic Trials Tracks, een Skill Game en een FMX Track - 24 nieuwe Challenges, inclusief geheime locaties en verborgen mini-games - 5 nieuwe achievements - Een hoop Editor-voorwerpen inclusief Titanic standbeelden, stenen ramps, onderwater robotica en nog veel meer!