Trials Fusion Season Pass
Wil je nog meer dan het eeuwige plezier dat Trials Fusion te bieden heeft? Dan is de Season Pass ideaal voor jou! Maak je game nog geschifter met extra content! De Season Pass voorziet je alle content die in 1 jaar wordt uitgebracht, waaronder 6 DLC's voor mei 2015. Koop de Season Pass om alle 6 de DLC's te ontvangen, met nieuwe parcours, nieuwe motoronderdelen en nieuwe voorwerpen voor de parcourseditor. Per DLC ontvang je ook nog eens een nieuw event voor het speltype Carrière. Bovendien bevat de Season Pass 1 exclusief item: het gaspak! Val op in de wereld van Trials Fusion en oogst het respect van de andere coureurs met deze nieuwe, exclusieve skin voor je coureur. Als je de Season Pass koopt, koop dan niet de apart verkrijgbare DLC-packs, anders betaal je twee keer voor dezelfde content. Het laatste pack van de 6 DLC-packs wordt naar verwachting voor mei 2015 uitgebracht.