Train Sim World: Tees Valley Line: Darlington – Saltburn
Ervaar een vervlogen tijdperk van de British Rail op de historische ontstaansplek van het spoor en het hart van de British Steel-industrie in Train Sim World: Tees Valley Line. Bestuur je treinen op een verouderd spoornetwerk met een achterhaalde infrastructuur over een route in verregaande overgang van oud naar nieuw. Alle stations, seinen en mijlpalen zijn voortreffelijk gereproduceerd en lijken zo echt dat je bijna terug in de tijd kunt reiken om ze aan te raken. Het is jouw taak om staal te vervoeren over de rails die de route volgen van de historische Darlington & Stockton Railway, 's werelds eerste commerciële spoorweg. Beheer je krachtige locomotieven en zware treinen in het pittoreske landschap en de industriële harten van Noordoost-Engeland. Of je nu bestuurt, meerijdt of de actie bekijkt: je ervaart alle beelden en geluiden van een lang vergeten hoofdstuk van de Britse spoorwegen.