Een wonderlijke mix van steile hellingen, pittoreske heuvels en fraaie bochten komt tot leven in Train Sim World: Main Spessart Bahn, een tijdloze corridor die volop vracht en passagiers door het hart van het Duitse landschap vervoert. Alle stations, seinen en mijlpalen zijn voortreffelijk gereproduceerd en voelen zo echt dat je bijna terug in de tijd kunt reiken om ze aan te raken. Het is jouw taak om vracht en passagiers te vervoeren over de Main Spessart Bahn. Stuur je krachtige locomotieven over de steile hellingen en lever je vracht op tijd af. Of je nu bestuurt, meerijdt of de actie bekijkt: ervaar alle beelden en geluiden van de Duitse spoorwegen op hun best. Neem de controle over twee moderne iconen van Duitse aandrijvingskracht, de elektrische locomotieven DB BR 185.2 en DB BR 146.2, en ervaar de trek-duwwerking in het DoppelStockwagen-stuurstandrijtuig.