Train Sim World: DB BR 182 Loco Add-On
Let op: Rapid Transit (inbegrepen in Train Sim World) is vereist als aparte aankoop om de inhoud van deze uitbreiding te kunnen gebruiken. Deutsche Bahn heeft 25 universele locomotieven voor gemengd en grensoverschrijdend verkeer besteld en deze geclassificeerd als de DB BR 182. Deze locomotieven hebben hun hele leven ingevallen waar nodig, in het bijzonder binnen forensennetwerken tijdens vlootupgrades. Dit geldt ook voor de Mitteldeutschland S-Bahn, waar een bestelling van DB BR 1442-locomotieven niet snel genoeg werd ontvangen om de verouderde krachten te vervangen, waardoor de DB BR 182's in dienst werden genomen met Doppelstock-voertuigen voor trek-duwvervoer van reizigers. De DB BR 182 is een van de snelst optrekkende locomotieven ter wereld en staat bekend om zijn melodieuze motoren die een “Do Re Mi”-deuntje spelen bij vertrek. Deze locomotiefuitbreiding voor Train Sim Worlds Rapid Transit-route bevat drie nieuwe scenario's en extra diensten voor de Service Mode.