Beleef levendige goederenemplacementen, zware industrie en klassieke aandrijfkracht in het schitterende Ontariomeer-gebied met Train Sim World: Canadian National Oakville Subdivision. Bestuur je treinen op een spoorwegnetwerk zoals dat tegenwoordig is, compleet met een veelheid aan industrieën langs het spoor die dag in, dag uit per spoor worden bediend. Elk emplacement, sein en kilometerpaal, in voortreffelijk detail gereproduceerd, voelt zo echt dat je ze bijna kunt aanraken. Het is jouw taak om vracht te vervoeren over de levendige Oakville Subdivision van Canadian National. Beheer de complexiteit van het bedienen van diverse industrieën en het oppikken en afleveren van tonnage met tal van rangeerbewegingen. Of je nu bestuurt, meerijdt of de actie gadeslaat: je ervaart alle bezienswaardigheden en geluiden van een drukke spoorweg.