Opmerking: Peninsula Corridor is vereist als afzonderlijke aankoop om de content van deze uitbreiding te kunnen gebruiken. Caltrain heeft zes MP36PH-3C-varianten besteld voor zijn nieuwe "Baby Bullet"-forenzensneltreinen. De MP36PH-3Cs van Caltrain, in de kleuren rood, wit en zwart en met de nummers 923-928, zijn in gebruik genomen in 2003 en hebben nu bijna twee decennia dienst gedaan op de Peninsula. De MP36PH-3C, met 3600 pk en geconstrueerd volgens strenge botsveiligheidsnormen, heeft een lengte van 70 ft. (21 meter), een hoogte van 15,5 ft. (4,7 meter) en een gewicht van meer dan 280.000 pond (127 ton) – en toch heeft hij een slank, vrij Europees uiterlijk. In Train Sim World maakt de MP36PH-3C zijn debuut op de Peninsula Corridor, samen met forenzenmaterieel met twee niveaus, perfect geschikt voor sneltreindiensten in de Bay Area.