Train Sim World: Amtrak SW1000R Loco Add-On
Let op: om deze aanvullende content te kunnen gebruiken, is Northeast Corridor New York (inbegrepen in Train Sim World) vereist als afzonderlijke aankoop. Amtrak gebruikt rangeerlocomotieven op zijn eindpunten en tot de omloop behoort onder andere de eerbiedwaardige 'SW1000R'. Tien leden van de SW1000R-omloop, oorspronkelijk gebouwd in de jaren 50 als SW9's en SW1200's, werden door Amtrak aangekocht en herbouwd door NRE. De SW1000R is een lichtvoetige diesel met 1000 pk die zeer geschikt is voor het rangeerwerk. Nu heb jij de kans om de diesel aan het werk te zetten op de Sunnyside Yard in New York! De EMU Metroliners, gebouwd in de jaren 60, waren twee decennia lang actief op de Northeast Corridor waarna ze een nieuw leven kregen toen Amtrak 29 ex-Metroliners ombouwde tot stuurrijtuig. De stuurrijtuigen worden regelmatig ingezet voor diensten naar New York – Philadelphia – Harrisburg 'Keystone' op de NEC, waardoor ze een ideale toevoeging zijn aan TSW Northeast Corridor New York!