Townsmen - A Kingdom Rebuilt
Welkom, uwe Hoogheid! Er wacht een groot land op uw kolonisten. Stuur uw architecten en bouwers om een stad te plannen en te bouwen. Maar stuur ook uw ambachtslieden om hout te hakken en erts te delven. Zorg ervoor dat uw land zich op vruchtbare grond bevindt om genoeg eten voor uw hongerige burgers te verbouwen! De kroon is van u. Leid uw mensen vanaf hun eerste stappen in een klein dorp naar een enorme middeleeuwse metropool met honderden bewoners. Townsmen - A Kingdom Rebuilt is een middeleeuws strategiespel over stedenbouw. Het bevat een complex economisch systeem, waarin je productielijnen moet bouwen, efficiënt moet handelen en het evenwicht tussen belastinginkomsten en de tevredenheid van je stedelingen moet bewaren. Ondertussen krijgt je stad te maken met seizoensspecifieke ontberingen, zoals een watertekort in de zomer of het niet kunnen kweken van gewassen in de wintertijd. Met een enorme variëteit aan gebouwen en talloze verschillende taken voor de burgers kun je deze ontberingen en andere obstakels overwinnen. Bouw militaire barakken om stand te houden tegen gemene bandietenaanvallen of neem in het ziekenhuis een arts in dienst om tegen de pest te vechten. Brandweermannen, jagers, boeren, smeden en nog veel meer helpen je bij het opbouwen van een stabiele gemeenschap. Bouw ervaring op met al je daden als gouverneur van de stad en gebruik dat in onderzoek om de efficiëntie te verbeteren via technologische vooruitgang. The Seaside Empire Met de meegeleverde DLC “The Seaside Empire” kun je meteen op reis gaan naar het Middellandse-Zeegebied! Breid de bestaande gameplay uit met nieuwe gebouwen, zoals het militaire kasteel waarmee je makkelijker kunt verdedigen, de kusthaven die je handelsmogelijkheden verbetert of de herberg waarmee je geld kunt verdienen voor een schitterend versierde stad. Met een enorme hoeveelheid nieuwe versieringen en andere bruikbare gebouwen kun je de middeleeuwse metropool creëren waarvan je altijd al droomde. The Seaside Empire DLC voegt ook meer diepgang toe met de introductie van moeilijke morele keuzes en beslissingen tijdens de nieuwe korte verhaalevenementen. Luister naar ontspannende nieuwe tracks en droom weg in de omgeving van de mediterrane kustlijn.