Total War: WARHAMMER - Norsca
Het DLC-pakket voor Norsca is speelbaar in The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) en Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Het Norsca Campaign Pack brengt de Norsca als speelbaar ras naar Total War: WARHAMMER. Deze brute barbaren kunnen diverse eenheden rekruteren zoals Trolls, Fimir en de kolossale War Mammoth. Twee Legendary Lords leiden de Norscan hordes: Wulfrik the Wanderer en Throgg the Troll King, elk met eigen speelstijl en doelen. Een belangrijk kenmerk van de Norsca zijn hun Monster Hunts. Op deze unieke missies moet je legendarische monsters verslaan, die je dan kunt temmen en inzetten in de strijd.