Total War: WARHAMMER II - The Warden & The Paunch
Het DLC-pakket voor The Warden & the Paunch is speelbaar in Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) en Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Het Warden & the Paunch Lords Pack brengt twee nieuwe speelbare Legendary Lords naar Total War: WARHAMMER II. Begin aan nieuwe campagnes als Grom the Paunch (Greenskins) en Eltharion (High Elves), die elk toegang hebben tot nieuwe unieke Lord en Hero archetypes, legereenheden, doelen, tactieken en nog veel meer. Dit Lords Pack bevat ook zes nieuwe Regiments of Renown: eliteversies van bestaande Greenskin- en High Elf-eenheden met verbeterde statistieken, unieke krachten en vechtvaardigheden.