Total War: WARHAMMER II – The Twisted & The Twilight
Het DLC-pakket voor The Twisted & the Twilight is speelbaar in Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) en Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Het Twisted & the Twilight Lords Pack brengt twee nieuwe speelbare Legendary Lords naar Total War: WARHAMMER II. Begin aan nieuwe campagnes als The Sisters of Twilight (Wood Elves) en Throt the Unclean (Skaven), die elk toegang hebben tot nieuwe unieke Lord en Hero archetypes, legereenheden, doelen, tactieken en meer. Dit Lords Pack bevat ook zes nieuwe Regiments of Renown: eliteversies van bestaande Skaven- en Wood Elf-eenheden met verbeterde statistieken, unieke krachten en vechtvaardigheden.