Total War: WARHAMMER II – The Silence & The Fury
Het DLC-pakket voor The Silence & the Fury is speelbaar in Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) en Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Het Silence & the Fury Lords Pack brengt twee nieuwe speelbare Legendary Lords naar Total War: WARHAMMER II. Begin aan nieuwe campagnes als Oxyotl (Lizardmen) en Taurox (Beastmen), die elk toegang hebben tot nieuwe unieke Lord en Hero archetypes, legereenheden, doelen, tactieken en nog veel meer. Dit Lords Pack bevat ook zes nieuwe Regiments of Renown: eliteversies van bestaande Lizardmen- en Beastmen-eenheden met verbeterde statistieken, unieke krachten en vechtvaardigheden.