Total War: WARHAMMER II - The Shadow & The Blade
Het DLC-pakket voor The Shadow & the Blade is speelbaar in Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) en Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Het Shadow & the Blade Lords Pack brengt twee nieuwe speelbare Legendary Lords naar Total War: WARHAMMER II. Begin aan nieuwe campagnes als Malus Darkblade (Dark Elves) en Deathmaster Snikch (Skaven), die elk toegang hebben tot nieuwe unieke Lord en Hero archetypes, legereenheden, doelen, tactieken en nog veel meer. Dit Lords Pack bevat ook zes nieuwe Regiments of Renown: eliteversies van bestaande Skaven- en Dark Elf-eenheden met verbeterde statistieken, unieke krachten en vechtvaardigheden.