Total War: WARHAMMER II - The Hunter and The Beast
Het DLC-pakket voor The Hunter and the Beast is speelbaar in Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) en Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Het Hunter & the Beast Lords Pack brengt twee nieuwe speelbare Legendary Lords naar Total War: WARHAMMER II. Begin aan nieuwe campagnes als Markus Wulfhart (Empire) en Nakai (Lizardmen), die elk toegang hebben tot nieuwe unieke Lord en Hero archetypes, legereenheden, doelen, tactieken en nog veel meer. Dit Lords Pack bevat ook zes nieuwe Regiments of Renown: eliteversies van bestaande Empire- en Lizardmen-eenheden met verbeterde statistieken, unieke krachten en vechtvaardigheden.