Total War: WARHAMMER - Call of the Beastmen
Het DLC-pakket voor Call of the Beastmen is speelbaar in The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) en Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Zaai dood en verderf met twee nieuwe Legendary Lords, plus hordes unieke beestachtige eenheden, nieuwe monsters, helden en magie. De speelstijl van de Beastmen is horde en ze hebben geen woningen nodig. Ze nemen in plaats daarvan al plunderend en dood en verderf zaaiend hun infrastructuur met zich mee. Dit pack bevat ook een bonusverhaal. In An Eye For An Eye voert de beastlord Khazrak One-Eye een felle guerrillaoorlog tegen het Empire.