Tools Up! Garden Party - Episode 1: The Tree House
Tools Up! Garden Party bestaat uit drie afleveringen, elk met 15 unieke levels en een veeleisende baas om te verslaan. Elke DLC-aflevering is beschikbaar als deel van onze Season Pass. De klussers van Tools Up! Co. waren op weg naar huis na een succesvolle klus, toen plotseling een enorme boomhut voor hen neer stortte! Hij viel voor hun ogen uit elkaar. Hier ging wel wat werk in zitten! Verzamel je team van maximaal 4 spelers en knap de boomhut op in Tools Up! Garden Party! We zijn lekker buiten, dus je gaat bomen planten, bloemen water geven, het gras maaien en nog veel meer. Maar pas op, misschien verstopt iemand zich in de struiken! Verzamel bladeren voor goed geklaarde klussen om nieuwe levels en skins te ontgrendelen. Er zijn meerdere manieren om je doelen te bereiken, maar lukt het jou om de race tegen de klok te winnen?