Tool Upgrade & New Interior Designs Pack
Geniet volop van het boerenleven! Pas de inrichting van je huis aan met 3 geweldige nieuwe designthema's en combineer ze naar hartenlust! Verder kun je ook je schoffel, gieter, hamer, bijl, zeis, vishengel en pikhouweel nog een level upgraden, zodat het oogsten van gewassen, vissen en delven een makkie wordt!