Tom Clancy's Rainbow Six Siege: Bushido-Set Pulse
De Bushido-set voor Pulse is nu verkrijgbaar. Ontgrendel de exclusieve Rood-wit-goudkleurige kin voor de UMP45, de hoofdbedekking Kabuki Somen en de talisman Uzu voor Pulse.