Wees de kartel altijd één stap voor en val op tussen andere spelers door je GR-credits zo verstandig mogelijk te gebruiken. Met credits kun je outfits, wapens, voertuigen, boosters en nog veel meer kopen. Deze credit pack bevat 3200 GR-credits, maar je kunt gratis 640 extra credits krijgen voor een totaal van 3840 GR-credits!