Krijg de pack die geïnspireerd is door de Unidad! Jaag je vijanden angst aan met een exclusieve Unidad-outfit. Kleed je als een van hen om Unidad-kampen aan te vallen. Daarnaast ontgrendel je ook een uniek Unidad LMG-wapen, speciaal aangepast met de kleuren van de Unidad en voorzien van een Russian Red Dot Scope en een groter magazijn.