Titanium Ted - Awesomenauts Assemble! Kostuum
WAARSCHUWING: Je zult dit kostuum niet kunnen gebruiken in Awesomenauts Assemble! als je niet ook het Ted McPain" pakket bezit. Je MOET het Ted McPain pakket bezitten om dit kostuum te kunnen gebruiken. Dit pakket zal een kostuum ontgrendelen voor Ted McPain in Awesomenauts Assemble! Dit premium kostuum bevat een volledig nieuwe, aangepaste set aan stemmen voor dit karakter.