Begin aan een episch avontuur vol wonderen, waanzin en wapens! Kogels, magie en zwaarden komen samen in deze chaotische fantasy-wereld die tot leven wordt gebracht door de onvoorspelbare Tiny Tina. Maak je eigen held en plunder, schiet, sla en tover je een weg door bizarre monsters en kerkers vol loot om de wrede Dragon Lord te stoppen. Iedereen is welkom, dus kom erbij, trek je avonturierslaarzen aan en - Be Chaotic Great! EEN ONVOORSPELBARE FANTASY-WERELD Tiny Tina is je gestoorde gids in een buitengewoon tabletop-rijk waar regels zelden van toepassing zijn. Verken een uitgestrekte wereld vol statige steden, donkere paddenstoelenbossen, onheilspellende kastelen en meer! GEWEREN, TOVERSPREUKEN EN MEER Knal slechteriken overhoop met krachtige wapens en spreuken in hectische first-person-gevechten. Gebruik je vuurkracht om legioenen vijanden uit te roeien, waaronder skeletten met een grote mond, landhaaien en enorme eindbazen. Duik vervolgens dieper in gevaarlijke kerkers voor epische loot! WERK SAMEN OM HET KWAAD TE VERSLAAN De koppige kapitein Valentine en de strenge robot Frette sluiten zich bij je aan. Tijdens je quest om de Dragon Lord te verslaan kom je een reeks innemende mislukkelingen tegen, zoals een Bardbarian gewapend met een luit en je eigen Fairy Punchfather. PERSONALISEER JE HELD Maak de perfecte held met diepgaande aanpassingen, waaronder een multi-klassensysteem om zes unieke skill trees te combineren die elk hun eigen geweldige vaardigheden bieden. Stijg in niveau, verfijn je personage, breid je arsenaal uit en word de ultieme avonturier. SPEEL SAMEN IN HECTISCHE COÖP Speel het verhaal in je eentje of begin een party met maximaal drie vrienden in naadloze online multiplayer of lokale split-screen. Deel de opbrengst of race naar de beste loot: bepaal zelf hoe je speelt!