Tiki Personalization Pack
Word de mythische bewaker van elk veroveringspunt met het Tiki Personalization Pack. Ga aan de slag met een geanimeerde, oplichtende wapencamouflage, drie scheepswrakrichtkruizen, een spelerskaart en een embleem.