This Is the Police
Duik diep in een verhaal boordevol misdaad en intriges. Jij bent commissaris Jack Boyd en krijgt te maken met de smerige onderbuik van Freeburg, een stad die ten onder gaat. Gaat Jack met een stapel geld met pensioen of raakt hij bankroet... of erger? Geef leiding aan je mensen, reageer op noodoproepen en onderzoek misdaden in een stad die aan de rand van de afgrond staat. De maffia bemoeit zich achter de schermen met alles en krijgt de stad steeds meer in hun greep. En de burgemeester grijpt elke situatie aan om er politiek voordeel uit te halen. Kies je aanpak voor elk probleem dat zich voordoet. Het ene moment ben je bezig met een crisis op een plaats delict, het volgende moment onderhandel je met de misdaadbazen van Freeburg. Soms ontwijk je vragen in een persconferentie of houd je je als getuige in de rechtbank op de vlakte. Kun jij ervoor zorgen dat dit kruitvat niet ontploft? Of in ieder geval lang genoeg totdat je een aardig pensioen bij elkaar gesprokkeld hebt?