Het is tijd om je trofeeën in stijl te presenteren, met Spring Creek Manor als je jachthuis. Spring Creek Manor: Dit ruime Britse landhuis uit de 19e eeuw is de perfecte locatie om je kostbare trofeeën op te slaan. Een uniek houten interieur, een rustieke doch klassieke meubilering en twee verdiepingen om te versieren met je prijzen. Spring Creek Manor is het trofeeënjachthuis van je dromen. Trofeeënjachthuis: In je eigen trofeeënjachthuis kun je de muren en kamers versieren met je buit om een visuele weergave en reis van je beste jachtmomenten te creëren. Experimenteer met verschillende posen en deel je verzameling met je vrienden. Plaquettes en platformen: Kies hoe je je trofeeën wilt tentoonstellen: bevestig ze op een plaquette of zet ze op platformen rond het jachthuis voor het perfecte pronkstuk. Beide methoden staan verschillende posen toe, waardoor je in elke kamer de perfecte compositie kunt verwezenlijken.