Welkom bij een unieke jachtervaring. Het spectaculaire Sundarpatan Nepal Hunting Reserve ligt aan je voeten. Hier gaan schoonheid en verkenning hand in hand. Als je ook van een uitdaging houdt, dan is dit jachtgebied echt iets voor jou. Verbeter je jachtvaardigheden Ontdek een bijzondere reeks wilde dieren, waarvan een aantal alleen in dit gebied voorkomt. Zoek bijvoorbeeld het zeldzame en indrukwekkende barasingahert, het sneeuwluipaard en de grote thargeit (in dit gebied bekend als de 'Great One') die deel uitmaken van de 13 diersoorten die in deze uiteenlopende gebieden rondzwerven. Wees in de laaglanden goed op je hoede: hier leeft de Bengaalse tijger en zijn solitaire en ongrijpbare karakter zal je overlevingsvaardigheden tot het absolute uiterste testen. De uitdaging is simpel: jagen of opgejaagd worden... Ga voorbij unieke grenzen Grijp je kans om te jagen waar het leven op het scherpst van de snede is. Jaag op de met sneeuw bedekte, ruige open bergkammen in de bergregio, verken de iconische rododendronbossen van de middelgebergtes of trotseer de overwoekerde salbossen in het tropische klimaat van de laaglanden. Diversiteit en variatie vind je overal in Sundarpatan. De uitgestrektheid van deze locatie is gegarandeerd een uitdaging voor zelfs de meest ervaren jager. Ga mee op een reis vol culturele verkenning en educatie Sundarpatan biedt je de perfecte kans om de rijkdom van het natuurlijke Nepalese landschap te ontdekken. Samen met lokale experts en opzichters laat je je expertise op het gebied van de jacht zien. Missiedoelen die niet met jagen te maken hebben, zoals landbouw, fotografie en reparaties, maken bovendien deel uit van de ondersteuning en ontwikkeling van het reservaat. Jagen met het historische Gandhare-geweer Het Gandhare-geweer, van oorsprong een vuurwapen met achterlader uit het einde van de 19e eeuw, is een bewijs van Nepalese innovatie, zowel op militair vlak als in de jacht. Dit handgemaakte enkelschotsgeweer met een hoog kaliber symboliseert een belangrijk hoofdstuk in de geschiedenis van Nepal. Doe een beroep op het Gandhare-geweer wanneer dat het meest nodig is.