Neem het met het High Caliber Weapon Pack op tegen het grootste wild. Dit pakket bevat drie topklasse wapens die zijn ontwikkeld voor pure vuurkracht en maximaal bereik, en vijf nieuwe cosmetische voorwerpen. Dit pakket bevat: - Arzyna .300 Mag Tactical: de Arzyna .300 Mag Tactical is ontwikkeld voor zowel de jager als de scherpschutter en biedt geweldige prestaties. Het verenigt de flexibiliteit van het AR-platform met de langeafstandskracht van de .300 Magnum en zet daarmee een nieuwe standaard voor jagen en schieten met precisie. - .45-70 Jernberg Superior: de Jernberg Superior is hét geweer voor scherpschutters en jagers, met een krachtig enkelschots break-action design. Met zijn indrukwekkende .45-70 kaliber kogels en aanpasbare scope mount is het niet zomaar een eenvoudig stuk gereedschap; het is een staaltje vakmanschap en precisie. - Strandberg 10SA Executive: of je nu een prooi besluipt in de wetlands of meedoet aan schietwedstrijden, het Strandberg 10GA semi-automatisch jachtgeweer zorgt telkens weer voor ongeëvenaarde prestaties en betrouwbaarheid. - Vijf nieuwe cosmetische voorwerpen: dit pakket bevat bovendien een mooie mix van exclusieve materiaal- en camo-cosmetica die je kunt gebruiken voor geselecteerde wapens en uitrusting in combinatie met andere cosmetische voorwerpen in je inventaris.