Nordin 20SA: Het perfecte gezelschap voor de jager die veel te doen heeft. De semiautomatische 20GA is een veelzijdig wapen voor schutters met hoge eisen. De Nordin 20SA reguleert gasdruk op deskundige wijze voor betrouwbare en fantastische prestaties bij elke lading. Automatisch laden en een capaciteit van 3 kogels betekent meerdere schoten op doel, voor een goede vangst op elke jacht, of het nu gaat om klein of middelgroot wild, gevogelte of watervogels. Lokvogels: Deze levensechte en handgemaakte wilde eenden worden geleverd in twee varianten: mannetjes en vrouwtjes. Deze lokvogels wekken de indruk van een weelderige, vruchtbare en veilige voedingszone, waardoor zelfs de schuwste eend in de buurt zal landen. Watervogelscherm: Het perfecte scherm om op wilde eenden te jagen in de buurt van een meer. Door dit in te zetten kan de jager beter opgaan in de omgeving zonder dat zijn beweeglijkheid en richtvrijheid worden beperkt.