"Voeg drie veelzijdige handgeweren toe aan je jachtarsenaal met het Assorted Sidearms Pack. Deze reservewapens zijn ideaal om jezelf te verdedigen tegen wilde roofdieren en vormen een betrouwbaar alternatief voor je normale arsenaal. Dit pakket bevat: - 10mm Davani (40A en G4LS): Semiautomatisch pistool met een magazijn van hoge capaciteit voor gebruik op de korte en middellange afstand. Inclusief aangepast reflexvizier. - .243 R.Cuomo (Competitor en Champion): Enkelschots handgeweer waarmee je zeer precies kunt jagen op lange afstand. - .45 Rolleston (Cavalry en Frontier): Klassieke revolver uit het oude Wilde westen van Amerika met geweldige stopkracht. Geschikt voor jagers die hun innerlijke cowboy willen omarmen. - Nieuwe munitiesoorten: 10mm Auto Jacketed Hollow Point, 10mm Auto Hard Cast, .45 Flat Nose en .45 Colt Full Metal Jacket."