The Walking Dead: Michonne - Episode 1
The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries gaat over het iconische, met een zwaard bewapende personage uit Robert Kirkmans bestseller-stripboeken. Michonne wordt geplaagd door haar verleden en moet omgaan met onvoorstelbaar verlies en verdriet. Haar afwezigheid tussen uitgaven #126 en #139 van de strips wordt onder de loep genomen. In de drie afleveringen van de miniserie zullen spelers erachter komen waarom Michonne wegging bij Rick, Ezekiel en de rest van haar vertrouwde groep… en waarom ze terug is.Download aflevering één van The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries, een driedelige verhalende gamereeks van de makers van The Wolf Among Us, The Walking Dead: A Telltale Games Series en Tales from the Borderlands.