The Walking Dead: Michonne - Ep. 3, What We Deserve
Aflevering drie van de driedelige episodische game speelt zich af in hetzelfde universum als Robert Kirkmans bekroonde serie. Onder het gewicht van van de keuzes die ze heeft gemaakt, probeert Michonne een onschuldige familie te beschermen, maar Norma en de wraakzuchtige Monroe-crew liggen op de loer. Terwijl de realiteit uiteenspat en de geesten van de dochters die ze in de steek liet om aandacht krijsen, bepalen jouw keuzes wie er in leven blijft, wie sterft en wat verlossing betekent in een verdoemde wereld. Om deze content te kopen moet je beschikken over The Walking Dead: Michonne - Ep. 1, In Too Deep.