The Walking Dead: Michonne - Ep. 2, Give No Shelter
Aflevering twee van een driedelige spelserie in het universum van Robert Kirkmans bekroonde serie. Na een gewaagde ontsnapping van de drijvende kolonie Monroe moeten Michonne, Pete en Sam rennen voor hun levens. De korte rust die ze vinden wordt al snel verstoord, want de leiders van Monroe vergeven niet en vergeten niets. De herinneringen aan haar dochters dringen steeds verder door in Michonne's vage beeld van de werkelijkheid en haar wereld lijkt in stukken te breken... Net nu ze al haar talenten nodig zal hebben om te overleven. Om deze content te kopen moet je beschikken over The Walking Dead: Michonne - Ep. 1, In Too Deep.