Na de choquerende gebeurtenissen in 'Ties That Bind: Part Two', is Javier onzeker van zijn rol binnen zijn onlangs herenigde familie. Ondertussen stijgt de spanning binnen de muren van Richmond. Zullen Clementine en de rest van de groep zich tegen Javier keren? Misschien is het tijd om te kiezen tussen je biologische familie en de familie die je gecreëerd hebt. Aflevering drie in een vijfdelige gamereeks. Voor aankoop van deze content is The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1 benodigd.